01plus

Managementul oportunităților

Secțiunea de vânzări centralizează și automatizează date și operații specifice procesului de vânzare. Aici puteți gestiona oportunitățile apărute, prospecții, clienții și furnizorii.

02plus

Managementul clienților

Veți avea sub observație toate interacțiunile pe care întreaga firmă le are cu partenerii, indiferent de natura lor.

03plus

Furnizori, parteneri și concurenți

Informațiile puse la dispoziție de modulele de Vanzări și Contracte și facturare vă vor oferi, prin intermediul unor serii de rapoarte și liste, o imagine completă și fidelă a modului în care se desfășoară procesul de vânzare.

04plus

Generare oferte

De asemenea, va fi foarte simplu ca angajații dumneavoastră să genereze și să trimită partenerilor oferte comerciale și să primească de la aceștia comenzi. Activitatea agenților de vânzări va fi în acest fel vizibilă și ușor de evaluat.

05plus

Procesare comenzi

Fiecare pas, de la colectarea datelor și contactarea prospecților, la trimiterea ofertarelor și până la primirea comenzilor, va fi realizabil cu doar câteva clickuri.

06plus

Evidență contracte

Vei avea centralizată evidența contractelor și a actelor adiționale semnate, cunoscând în orice moment serviciile sau produsele de care beneficiază fiecare abonat sau cumpărător.

Obține un cont GRATUIT