prin monitorizarea și îmbunătățirea procesului de vânzare și a activităților de marketing.
Creșterea productivității
angajaților prin automatizarea activităților repetitive de marketing, vânzări, service sau project management.
cu clienții, prin creșterea calității răspunsurilor la solicitările acestora și reducerea timpului de raspuns.
Ia decizii pe baza datelor
Ce agent a încheiat mai multe contracte luna aceasta? Ce produse se vând cel mai bine? Cine le-a cumpărat? Raportările avansate îți oferă o vedere de anamblu și te ajută să iei deciziile corecte.
Scapă de teancurile de hârtii și de foile de calcul: mută-ți compania într-un sistem standardizat în care și angajații tăi pot lucra ușor. Vezi în orice moment la ce anume lucrează angajații tăi și care sunt rezultatele lor.
Integrat cu aplicațiile tale
Conectează-ți CRM-ul la aplicații precum Google, Gmail, Outlook, sau la aplicațiile contabile. Automatizează procesele din companie și castigă timp pentru clienți noi.